namn halsband

Har inte så mycket att säga om dagen faktiskt. En helt vanlig skoldag med mycket skratt. Men det har väl helt enkelt inte hänt något speciellt idag.
Men vädret har ju även idag varit strålande. Åh, tänk om det skulle kunna fortsätta såhär.

Det enda "speciella" som hänt idag är tidigare på dagen bestämde jag mig för att klicka hem ett namn halsband från bettiesgalleria.se Har alltid tyckt dom är snygga. Och funderat ett tag på om jag ska köpa ett eller inte. Men nu gjorde jag det.
Det är många som har såna här halsband. Man kan se dom på t e.x Kenza, Kelly och säkert många andra bloggare. Även Carrie Bradshaw i sex and the city har ju ett sånt, Paris Hilton och nog andra kändisar. Jag förstår dom, halsbanden är snygga och även personliga eftersom man får sitt egna namn :)  

Det finns i olika stilar och man kan välja mellan ett guldigt (guldpläterat) och äkta silver. Finns halsband, armband, örhängen & ringar att välja imellan med sina egna initialer eller namn eller vad man nu vill skriva.

Jag valde ett silvrigt halsband i stilen Rebecca. Så får väl hoppas att jag blir nöjd men det tror jag garanterat!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0