090303

Fick till att stanna hemma idag, bestämmde mig redan igår. Skulle inte orka något vilket fall. Men nu känns det som det kommer bli 100 prov i veckan när jag kommer tillbaka. Har redan räknat ut att det är 5 st som väntar på mig. Mer kommer säkert :/
När jag vaknade sken solen rätt in i rummet. Härligt. Men när jag väl klev upp så försvann den. Får väl hoppas att den kommer tillbaka.  

Är inne på femte dagen sjuk idag.. börjar bli ganska tråkigt vid det här laget. Orkar inte riktigt sitta still längre.
Skriver mer sen! ♥
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Naww så söt du är och va kul! :)



Ha en underbar dag <3



Kram

/Linnéa

2009-03-04 @ 10:58:25
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0