söndag morgon

God morgon


Idag är jag uppe med tuppen eller nästan iallafall. Även om jag gick och la mig rätt så sent igår kväll. Men vaknade vid sju och hade så sjukt ont i huvudet så kunde bara inte somna om. Så här sitter jag nu i hopp om att skiten ska försvinna.


Idag är det ju söndag. Dagarna bara springer förbi ju. Enligt vädret skulle det vara sol idag. Om jag inte minns fel. Men än så länge har jag inte sett någon. Men hoppas verkligen att den kikar fram sen och stannar hela dagen. Man blir ju så himla glad och pigg när solen är framme. Och det behöver jag.

Får se vad dagen har och erbjuda. Tror jag och pappa ska åka ner en sväng och hälsa på två av mina farbröder. Länge sen nu ju. Dom bor ju grannar så lika bra att ta båda när man ändå är där. Vad som händer mer får jag se helt enkelt. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0