Hello sunshine :)

just precis, solen skiner för fullt och det är så underbart ute. Tyvärr har jag ju vart i skolan till 13.40 så har inte riktigt kunna njuta av solen än. Så jag förstår inte riktigt varför jag då sitter här inne och glor. Men ska nog ta och kila ut efter maten. Nog? jag SKA ut. Den som inte är ute i detta sköna väder och när solen väl är framme har ju inte alla flingor i paketet.

Man blir så.. himla pigg och glad när det är såhär ute. Kanske inte så konstigt när vintern typ är årets mörkaste och tråkigaste årstid och man bara vill gå i ide. Så solen får mer än gärna stanna kvar. 



Kunde tyvärr inte blogga igår. Eller rättare sagt, jag hann inte. Först var det skola sen efter så var jag med en killkompis hela eftermiddagen. Sen hade jag massa annat att fixa som går före datorn. Somnade rätt tidigt och det var riktigt välbehövligt. Var riktigt trött så behövde verkligen få sova ordentligt vilket jag gjorde. Även när jag klev upp och gick till skolan var jag fortfarande trött. 

Just de.. igår fick vi våra klasströjor/byxor som vi beställt. Äntligen må jag säga!
Slänger in en bild så slipper jag förklara massa.


Fram sidan på tröjan: Bilden ovanför till vänster. - Jag håller med, vi är nog tusan skolans små djävlar. 
Bak sidan: Tyckte inte det var någon idé att fota det. Men det är iallafall en gravsten som det står "rest in peace" och som alla i klassen har skrivit sitt namn på.

Byxorna: Bilden ovanför till höger. - Mitt namn som går längs med låret. Men bara att jag roterade bilden lite.


Nu tänker inte jag sitta här mer.
Ha det bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, de vet jag inte om jag kan kalla de:P är inte så mkt för sånt där små pyssel:)

2009-03-18 @ 08:18:41
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter typ så här.... BRA! hehe:P

annars då hjärtat? friska nu???

2009-03-18 @ 17:53:09
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0