090329

Skrivlusten idag har väl varit vääldigt låg. Viljan fanns väl där men det blev aldrig av. Så nu ska jag ta mig i kragen och skriva lite.

Fortfarande ont i magen. Mamma ger mig någon sörja som ska vara bra för magen om man har smärtor m.m. Den är nog tusan segare än sirap. Så man måste blanda ut den med vatten. Och man ska tydligen äta det 3 - 5 gånger om dagen. Som TUR är smakar den ingenting. Men att få det i munnen är värre. Det känns ungefär som man skulle dricka vatten med massa sand i. Det är inte speciellt mysigt. Men jag ger det en chans. 

Ikväll blir det väl lite frukt eller något.. igen. Jag vill inte äta. Så är det bara. Har märkt att efter jag har ätit så får jag ännu ondare i magen än innan. Och sen så sitter det i ett par timmar :( 

Mamma som sitter här brevid mig sa att Caroline af Ugglas stövlar hon hade på sig när hon tävlade i melodifestivalen ligger ute på tradera. Så jag gick in och kollade.. mycket riktigt där va dom. Just nu är budet uppe i 5555:- och auktionen avslutas den 9 april. Undra va dom kommer säljas för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0