090315

Idag har jag faktiskt lyckas fått in tre stycken inlägg. Så detta blir det fjärde och sista för dagen. *stolt*.
Har knappt haft någon tid till datorn nu på kvällen. Har gjort massa som va tvunget att göra.
Efter duschen förut så målade jag naglarna. Brukar inte gå runt med slitet nagellack men nu har det blivit så. Så jag tog bort mitt knall rosa och la på ett blå/grönt av något slag. Jätte svårt att förklara färgen men skit snyggt är det iallafall, speciellt om man har långa naglar :)
Har även vågat håret, har saknat det ett tag nu. Men har aldrig tid för att hålla på på morgonen längre. Men nu tog jag tag i det och fixade på kvällen innan istället. Inte lika snyggt resultat men det blir nog bra ändå. 

Oj, såg precis va klockan va. Så nu ska jag springa upp och kolla på beck hela kvällen. 
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, och jag har åkt med han när vi var yngre;)

2009-03-16 @ 14:03:29
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0