T i s d a g

Nu har jag äntligen kunnat starta upp internet igen. Himlen blev mörkgrå på ett kick och sedan började det åska och en liten stund senare vräkte det ner regn. Det va.. lite smått mysigt men ändå helt fel på något sätt. Det har ju varit strålande solsken och skit varmt i flera dagar och så helt plötsligt både regnar och åskar det. Knepigt. 

Och äääääntligen har min huvudvärk försvunnit. Det blev rätt jobbigt ett tag där. Kunde varken stå eller sitta tack vare att det snurrade och bultade så. Jag tror dock inte huvudvärken blir bättre av att jag bara har ätit frukost tidigt i morse och en banan till middag vid 3. Men klaga inte, jag lever än =) 



Nu ska jag bara dricka upp mitt te och sedan
sysselsätta mig med något nu när huvudvärken äntligen försvunnit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0