M å n d a g

Det har varit underbart  väder hela helgen och det är fortfarande såklart. Den dåliga uppdateringen beror på att mitt internet (fortfarande) slutar fungera när det är varmt ute. Irriterande, men ändå bra. För utan internet finns typ ingenting att göra och då måste man vara ute istället. Så det är precis det jag varit hela helgen.


Kom nyss hem från skolan. Hade sovmorgon till 11.50 och skulle egentligen slutat vid 3 men vi satte ihop två lektioner till en så vi slutade vid 13.45 ca. Så både vi och våran lärare kom hem mycket tidigare.


Jag skrev detta vid halv 4, men pga vårat förbannat kassa internet kunde jag inte komma ut nätet och blogga. Så slängde in det en snabbis nu innan skiten slutar fungera.


Nu: Käka upp maten & sedan åka till Skara eller Skövde eller vart tusan vi ska.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0