Hemklickat!

Satt och tittade runt på diverse hemsidor efter ett par snygga gladiatorsandaler. Hittar inga i Skövde och jag vill verkligen ha ett par. Tror nog att jag har kollat i varenda skoaffär ett flertal gånger. Hittar man väl något så finns det inte i rätt storlek osv. Ja alltid är det något som inte är bra.
 
Vilket fall, jag fann massa snygga skor på nätet men tyvärr liite för dyra för min plånbok. Så jag gick in lite snabbt på Nelly innan jag skulle gå iväg. Och vad hittar jag inte? - Jo, dom svarta läckra gladiatorskorna som jag suktat länge efter, har kommit in i lager igen. Förra gången jag kollade fanns bara dom bruna. Men nu hade både dom vita och svarta kommit in in igen.

OCH NU ÄR ETT PAR PÅ VÄG HEM TILL MIIIG :)

G I S S A  V E M  S O M  Ä R  G L A D ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks sweetie :)

2009-06-24 @ 21:17:35
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack desamma ! :)

fortsätt gäran att läsar den & kommentera :)

2009-06-25 @ 12:01:09
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0