God morgon!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår. Men vid 10 drog vi iväg till Skövde och hämtade upp min morbror :) och sen drog vi vidare till Forsvik och gick och myste där hela dagen tillsammans med Mormor och Morfar. Jag hade en sprängande huvudvärk nästan hela tiden, och det va varmt. Ingen bra kombination kan jag säga :(

Men om man bortser från det dåliga, så hade vi väldigt skoj. Bäst var nog det sista när både jag, mamma och A skrattade så vi knappt fick någon luft. Det va längesen jag hade så roligt. Tack ♥ 

Till min och allas stora förvåning fick jag för mig att jag skulle dricka kaffe. Jag hatar kaffe, jag har smakat ett par gånger men har spottat ut det lika fort. Men jag hade sådan huvudvärk och va så trött på det och jag ville verkligen piggna till lite så jag tänkte ta mig en kopp. Och det gjorde jag, fast jag sköljde ner det med isthe :p Men jag tror faktiskt inte kaffet bet på mig, för en liiten stund senare i bilen på väg hem somnade jag som en stock. Haha.

Nu: Ska jag gå ut och äta frukost i solen.
(Om jag nu kan äta, har så fruktansvärt ont i halsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0