090630

Har varit lite off idag. Har haft väldigt ont i huvudet, eller jag har ont i huvudet nu också men det är bättre. Sitter här och kollar på ett avsnitt av Sex And The City och skriver ner massa saker som jag behöver shoppa nästa gång jag är i stan. Bäst att skriva ner det man ska köpa annars kommer man hem och kommer på att man glömt hälften. Så typiskt och rätt trist när det händer.


Idag hade ju jag tänkt att sola & bada hela dagen men så har det inte blivit. På himlen syns bara massa moln och solen glimtar fram ibland. Sola det är ju ingen idé att ens tänka på, men bada kan man ju göra även om vädret inte är så lockande. Så vi får se om jag hoppar i poolen sen eller inte.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0