090629

God morgon!


Jag hoppas verkligen att ni har sovit bättre
än vad jag gjort i natt. Mitt rum är rena bastun, ärligt talat är det hemskt att vara där inne. Men efter många om och men lyckades jag iallafall somna. Men natten har väl inte varit den bästa om man säger så. Det va för varmt trotts att fläkten stått och gått oavbrutet och gjort massa konstiga ljud ifrån sig hela natten så man vaknar. Skulle verkligen kunna räkna upp mer saker som gjort min natt sämst. Men jag orkar ärligt talat inte. Haha.

Men nu har jag iallafall fått i mig liite frukost. Så gott det går iallafall. Har ju ganska svårt att svälja.
 

Känns som detta har blivit ett väldigt negativt och tråkigt inlägg. Men sådan är jag just nu. Ska försöka komma igång här hemma nu. Få på mig lite kläder, fixa håret och allt annat som bör göras innan jag går ut.

Ha det bra ute i solen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0