Jönköping

Har ju spenderat hela min dag i Jönköping på IKEA & a6. Hittade faktiskt mer än vad jag trodde innan jag åkte dit. Det blev en roooosa matta (som de flesta tyckte va ful ;'/ ! ) sängkläder, och lite små saker till. Vi gick ju självklart över till a6 och åt och kikade i massa affärer. Blev inte så jätte mycket där häller. Men där emot blev det en hel del skratt hela dagen, som vanligt när vi är tillsammans. Tänk om man ändå kunde komma ihåg alla citat och allt vi gör.

Men en sak kan jag berätta.

På vägen ner till Jönköping stannade vi till på ett jättefint ställe med sjöutsikt för att fika. Och en liiten bit bort satt det sex personer och pratade, skrattade och hade skit kul. Och det hade jag också kan jag säga. För det va en kille som hade världens skönaste skratt. Ju mer och oftare han skrattade blev det bara roligare och roligare. Till sist halvlåg jag på bordet och bokstavligt dog av skratt. Vilken glädje spridare. 



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0