S ö n d a g

Dagen började inte som jag ville. Hade planerat att bara gå och söla hela morgonen, duscha & göra iordning mig lite segt, kika på film och bara mysa hela dagen. Liksom ladda batterierna för en ny vecka.

Men så blev det icke! Istället blev det shoooopping =) Mamma hade ändå ett ärende att göra på stan så det är klart man hänger med om det finns klädaffärer i närheten. Haha. Men tomhänt åkte jag inte hem iallafall. Köpte faktiskt en vit klänning ;p

Och nu sitter jag här och väntar på maten. Efter vi käkat ska jag ta mig i kragen och städa mitt rum. Köpte ju lite saker dit på IKEA igår, så göra det fint där inne och lägga in allt nytt. Och efter det är det filmtaajm ;D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0