Ingen lung & ro här inte.

Hejhej!

Nu är jag hemma igen :) Har haft det jätte bra i Karlsborg idag. Och vi hade ju jätte tur med vädret. Visar bilder och berättar mer i morgon!

Har precis slängt i mig lite korv med bröd. Lite snabb-kvällsmat sådär. Orkade inte göra något mer avancerat. Precis när man börjat koppla av och luta sig tillbaka så:
Kommer glassbilen insmygandes och ställer sig utanför dörren och plingar som en idiot. HERREJ*VLAR vad rädd jag blev. Det är nog tusan den sista personen man tror ska komma hit 21.45!!! Han brukar vanligtvis komma vid 4.

Trögfattat eller döv var han iallafall. För jag sa åt honom ett par gånger att vi inte skulle ha något. Men ändå kliver han ur bilen och kommer fram och säger "Hejsan, det är inget farligt, det är bara vi som har vänt på turerna lite, och bla bla bla"

Nu syftar jag lite på "det är inget farligt" - Det är klart att jag har hört en glassbil förut, det är ju inget nytt direkt. Men alltså måste jag sett vettskrämd ut när jag gick ut. Hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh tack :) bevaka gärna ! :D

2009-07-29 @ 13:57:12
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0