I ♥ HJO





Idag har jag spenderat min dag i Hjo med nära och kära. Vi gick runt ett par varv på mässan och kikade. Massa fina hantverk men det är inget som faller mig i smaken att köpa. Och sen gick vi väl mest runt och kikade överallt.

Efter ett par timmar bestämmde vi oss för att äta mat. Blev restaurangen Frestelsen som det brukar bli. Väldigt mysigt att sitta där (dock lite kallt) och gó mat var det också. 
 

Innan vi åkte från Hjo gick vi in en sväng på stora Hem & hobby. Hittade inte så värst mycket men lite små plock blev det allt. Sen bar det av till tibro för morbror affe skulle ha öl. Tog sin tid där och jag ville mer än gärna hem då jag vid detta laget hade väldigt ont i huvudet.


Hade hoppats på att bjuda på mer bilder. Men vädret va inte på topp för att fota och dom andra bilderna är lite mer "privata" då mina nära o kära är lite muppiga utav sig ;) Dom som känner oss vet vad jag pratar om :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0