Friday I'm in love

Hejhej :)

Blev aldrig att jag skrev något igår. Va upptagen hela dagen. Först skola till 4 ungefär och sen så va jag med bästavännen<3 och sen va jag social med familjen resten av kvällen. Så det blev aldrig ett inlägg helt enkelt.
Nu sitter jag här och funderar på varför jag har så himla ont i  ryggen / armen. Började igår i nacken och nu har jag ont i hela vänstra delen av min rygg ut i armen och handen. Min hand svullnade som tusan och blev knallröd och varm imorses. Och så har det hållt på hela dagen. Får väl hoppas det går över, för det är verkligen inte skönt. 

Ikväll blir det antagligen lugnt. Mår ju inte så himla bra & känner bara för att vända på mig i soffan och somna.
Och det blir nog så. Dags för en liten tupplur.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0