090211

God morgon vänner!

Blev till att kliva upp lite tidigare idag. Gick och la mig ganska tidigt igår så orkade inte sova mer i morses. Har precis gjort mig lite frukost som jag ska käka upp när jag skrivit klart. Sitter också och skriver sms med min saknade Melanie som är uppe i Funäsdalen hela veckan :( . Det är tydligen -26 grader där uppe. Fy vad kallt. Här hos mig är det bara -2.2 grader. Liite skillnad. Haha. Men får hoppas att hon överlever kylan. 

Idag ska jag åka till Skövde och hälsa på min älskade mormor. Hon är ju inte hemma så ofta i sin lägenhet, för hon är ju mesta dels i sommarstugan. Men nu är hon här hemma och då ska jag in och passa på och umgås lite med henne. Får se vad vi hittar på. Kanske går upp en sväng till stan och hämtar ut min mobil som vart på lagning. Eller försöker hämta ut den. Kanske inte får det eftersom det står i min mammas namn. Men det löser sig säkert. Får helt enkelt se vad vi ska hitta på.

Skriver självklart när jag kommit hem igen :)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0