söndag kväll

Har precis duschat och ska snart äta en stoor macka med massa gott på och te. Det blev en timmas promenad idag, riktigt skönt. Dagen va ju självfallet bättre än igår. Men ändå vill jag nog glömma av denna helgen. Men nu är det ny månad. Redan februari, tiden går verkligen fort. 
Har ju självfallet inte hänt mycket idag, det är ju trotts allt söndag. Skickade in en vinterbild till radio skaraborg förut. Får hoppas att jag kommer med :) Kom ju med i SLA i sommras, med en sommar bild. Kan säga att jag blev faktiskt ganska förvånad när dom valt just denna bild (bilden nedanför) av alla jag skickade in. Haha!


Måndag i morgon, usch :(  Men snart är det tiisdag och då ska jag till frisören. Gud så härligt det ska bli.
Efter jag färgat håret och det lovar jag att det blir mycket mer bilder på mig och så. För just nu skäms jag nästan över håret. Men det blir snart ändring. Nu ska jag kila ut i köket och se om mackorna är klara.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0