090212

Gud vad fort man kan tröttna på att det hela tiden kommer upp en ruta "500 Internal Server Error" ! Har sett förut att många har skrivit om att dom blir galna på att det hela tiden strular. Det har faktiskt aldrig hänt mig, förutom nu ikväll. Man blir ju galen. Så jag förstår er alla! 

Nåväl, jag sitter här vid min gamla dator. Väldigt ovant faktiskt. Allt är mycket större och helt andra färger och ah.. annorlunda rent ut sagt. Sitter här endast för att jag började må så illa när jag låg i sängen med laptopen på magen & så har jag lite besök i min säng så man fick inte plats tillslut. Så jag satte mig här istället. Men nu ska jag nog ta och börja tänka på refrängen. Mår inte speciellt bra idag faktiskt. Som jag sa tidigare idag vaknade jag med dunder huvudvärk och tog alltså ipren för att skiten skulle gå över. Tog även en dosing till i eftermiddags. Men jag får nog hålla upp ett tag till. Magen gillade det inte alls. Tusan också. Har ju kunnat låta bli dom andra dagarna för att jag inte behövt ta ipren mot något. Men nu var jag verkligen tvungen. Men så är det ibland. Får hoppas på att jag inte behöver ta mer så jag slipper få så ont i magen.

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0