SÖNDAGMORGON

God morgon!

Har precis slängt i mig lite frukost. Och ska snart slänga mig på soffan och kolla på film eller tv eller vad det nu blir.. Det kommer bli en myyycket lugn dag kan jag säga. Något hände igårkväll och utan anledning fick jag världens jobbigaste huvudvärk så jag gick o la mig ganska tidigt.

Vaknade såklart vid 5 av att det dunkade så så jag knappt kunde vara still och jag vågade ärligt talat inte gå ner och ta lite ipren. Men efter 2 timmar när jag legat och plågats gick jag ner. Men med tårarna i ögonen och mådde illa som tusan. FY FAN VAD JAG MÅDDE DÅLIGT. Men jag fick iallafall i mig lite ipren och sen somnade jag som en stock. Men känner fortfarande att huvudvärken gör sig påmind i mellanåt. Så just därför ska jag ta det vääldigt lungt idag. Är sugen på att fotografera så kanske tar och går en sväng med kameran sen om jag orkar.

Ganska långt och meningslöst inlägg men jag ville skriva av mig!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, du får krya på dig!

2009-08-30 @ 10:49:24
URL: http://fotosplash.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: japp, grattis till han ^^

2009-08-30 @ 12:10:01
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0