MORGON PROMENAD

Pappa väckte mig runt halv 9 i morses och ville gå ut och plocka svamp. Men jag va ju tvungen att käka frukost och framförallt VAKNA innan vi begav oss ut i skogen. Men runt halv 10 kom vi iväg ;p Jag äter ju inte svamp (eller kantareller som pappa promt ska ha) men det är väldigt avkopplande att gå runt i skogen och samtidigt får man bra träning. Just därför jag följer med! :) Man använder ju sjukt mycket muskler när man går i skogen, och det känns nu må jag säga! Efter 2 ½ timma i skogen.. 


Bild ifrån google.
Såna där bamsingar skulle man allt vilja hitta hela tiden. Men ett par stora blev det allt.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

Läs gärna min och kommentera!

Kram

2009-08-09 @ 14:57:00
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah ja e inte heler nåt stort fan av svamp tycker inte de e så kul o plocka heler men att få lite träning skulle ju va bra x)(fin blogg)

2009-08-09 @ 15:45:40
URL: http://worings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0