HJO

Som jag sa i inlägget nedanför skulle jag till Hjo idag. Har haft det jätte mysigt med väldigt mycket skratt och dumheter. Vi kom hem vid 4 ungefär och jag tänke blogga då men kännde att jag va tvungen att gå och lägga mig en stund. Jag va dö trött. Och nu.. ett par timmar senare har jag vaknat till liv igen :)!

Blev en del bilder men orkar inte lägga upp alla.


Vi gick runt och letade efter något ställe och äta på (som hade god mat!)
och hamnade på Restaurang Bryggan(?) Tror jag den hette..
Gott va det iallafall.



Sen gick vi till Moster Elins för att dricka kaffe. Glass kännde vi inte för just då.
Men det slutade iallafall att vi satt och åt lite mjukglass. Dom hade nog
för övrigt det godaste mjukglassen jag någonsin har ätit.



Sen träffade vi på en jätte liten & jätte söt hundvalp. En riktig liten dunboll.
Tyvärr höll någon tant över nosen på h*n när jag tog kort. Attans då.



Bilden säger väl allt. Blev lite dåligt väder där det sista.
Men annars har solen visats sig hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0