FÖRSTA DAGEN

Kom hem ifrån skolan vid 1 ungefär. Vi började som sagt vid 10 idag och slutade vid 12. Orkar inte berätta något om det då jag helst bara vill glömma det för en stund.

Tänkte värma lite mat nyss men den maten såg värre ut än innehållet i min mage. Äckligt men sant. Så nu sitter jag här, väldigt hungrig, ingen aptit och världens huvudvärk så jag orkar inte laga något häller.

Ringde en unge(?) förut ang mitt löshår. Så ska möta upp henne i Skara sen. Hon kommer i från Alingsås så det är bäst för henne att hon köper det nu annars har hon åkt ganska långt för.. ingenting? Haha. 

Nu ska jag ta mig lite ipren och sen sätta mig i soolen ute och drömma mig bort från allt. 

PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0