CAN NOT STOP SMILE

Ska fatta mig kort.
Har hållt på med blommor även idag. Och varit på studiebesök, tog kort på vissa blommor ska visa dom någon dag när jag känner fört.

Om 40 minuter ungefär kör säsong 3 av Andra Avenyn igång. Ska göra mig iordning och krypa ner i sängen och titta på det och sen sova. Är redan ganska trött och behöver all sömn som bara går. Har ännu en lång dag framför mig i morgon med skola och kalas och allt så de kommer ta på krafterna.

Fatta mig kort va.. tjena! Mina mungipor kommer fastna vid öronen om jag inte slutar le snart. Men ska fortsätta prata med sweetheart♥ nu.

Puss & God Natt på er! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra avenyn är kärlek! <3

2009-09-09 @ 22:33:34
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0