090904

Ville bara skriva och säga att jag lever. Trotts en lång (men rolig och mysig) dag i skolan. Utan mat i 11 timmar och allmänt grinig det sista. Haha! Men så är det.

Har verkligen inget att säga. Men kommer jag på något under kvällen tänker jag skriva det. Men troligtvis inte. Men min kväll kommer bli luuuuugn (tror jag). Är ganska trött efter denna veckan i skolan (dom 2 ½ dagarna jag va där)
Det kommer väl antagligen bli massa mys här hemma med bror och så. Han har för länge sen plockat fram likören så får väl se hur kvällen slutar.

Sist men inte minst vill jag säga GRATTIS ♥ till Daniel, Carina, Amanda och alla andra som fyller år idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0