Vinnaren av Let's Dance 2009

Yesyesyes YES! Magnus vann! Det trodde jag aldrig. Ett tag var jag nästan säker på att dom skulle säga Laila och Tobias. Fast så klart hoppades jag på att dom inte skulle göra det. Och det gjorde dom inte :)
Jag röstade massa gånger, på båda två faktiskt. Men jag tror Magnus fick några mer röster än Laila från mig.

Laila är en sjukt duktig dansare, hon dansar som hon aldrig hade gjort något annat. Hon är också en mycket värdig vinnare. Men Magnus.. komma till finalen och kamma hem den med en sådan kropp. Det är obeskrivligt bra. Och lilla Annika som har kommit till finalen två gånger i rad men bara kommit på andra plats fick äntligen vinna.

Åh.. jag är så glad över att dom vann! Tänka sig att världens starkaste man vann Let's Dance 2009.





Bild lånad från tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0