Magnus & Laila till final

Jag orkade inte gör en recension av Let's Dance deltagarna igår. Så jag sammanfattar lite nu. 
Tyvärr så åkte Morgan ut igår. Alla är så himla duktiga. Så jag har ingen favorit direkt. Och jag tror Morgan redan har visat hur himla duktig han är. Så han kan nog inte bli bättre. Men Magnus där emot, han kan nog utvecklas lite till. Jag är mest imponerad på hur han med sin 2 meter långa kropp på 150 kg ens har kommit till final. Men hans motståndare är fan inte dålig hon heller. Guud vad gryyyymm hon är! Jag älskar alla 3. Men nu är det Magnus och Laila på fredag nästa vecka och jag har inte en susning om vem jag vill ska vinna.. än iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0