Soooooool :)

Sol sol sol sol. Pappa sa att det skulle bli runt 10 grader idag. Trodde inte riktigt på det men jag hoppades såklart att det skulle bli så. Men ett tag i morses så gav jag nästan upp hoppet. Det var bara tråkigt och molnligt ute. Men nu så.. nu är det blått på hilmen och solen den skiner för fullt. Ganska varmt är det också. Nu är det 14.2 i solväggen. Skööönt!
Tror jag ska ta med mig datorn ut sen oh sitta njuta riktigt ordentligt. 

Tog nyss massa kort på katterna. Vi hade det så himla mysigt ute på gräsmattan. Först sprang vi runt och busade. Och sen låg vi och bara myste och hade oss. Åh, små varelser, jag älskar dom! ;* 

Nu ska jag käka, sen går jag nog ut igen. Och sen vid 4 är det kalas för mina kusiner. Så jag lägger in bilder och sånt från dagen ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0