hemska förkylning

Nu har jag varit sjuk sen i fredags FÖRRA veckan. Snart orkar jag inte mer och nu menar jag verkligen allvar. Brukar inte vara sjuk mer än ett par dagar, när jag väl blir förkyld. Men som iallafall som en stock i natt, kanske tack vare att jag tog lite hostmedicin på kvällen som innehåller massa morfin. Riktigt skönt att sova ordentligt iallafall. Men värre att vakna upp.. täppt i näsan, skit ont i halsen och fortfarande jobbig hosta. Underbart, eller inte. Har blivit ännu sjukare. Jag som va på bättringsvägen. 

Idag är det söndag, ska bara slappa och försöka krya på mig. Vilket jag har gjort hittils och kommer fortsätta med hela dagen. Och eventuellt pyssla om mig själv lite ikväll. 
Nu tog Så ska det låta slut som jag har suttit och små tittat lite. Ska nog ta och sätta på en film och mysa ner i soffan här.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0