Nicole Richie

Letade efter ett liknande armband som Nicole Richie har på bilden nedan på stan. Skit snyggt ju. Men hittade inget så ska nog klicka hem ett från nätet istället. Helst av allt vill jag ha ett som man stänger som ett skärp. Har hittat ett, eller flera kanske. Men jag vill ha med en silvrig kedja. Eftersom jag är mer en silver tjej än guld. Har letat som en galning på 100 tals sidor på nätet men inte hittat det just det jag är ute efter, så jag får helt enkelt ge mig. Men har hittat ett annat på kyssjohanna.se , fast det stänger man inte som ett skärp, tyvärr. Spelar väl ingen större roll egentligen. Svart med silvrig kedja ska det iallafall va! Och det har jag ju hittat ett, så det får nog bli det. :)


bilder tagna från google & kyssjohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0