shopping & let's dance

Kom nyss hem från stan. Planerade härromdagen att åka dit och kolla lite. Hade bestämmt att åka till stan i tisdags egentligen, men då var jag ju sjuk. Så det fick bli idag istället. Hittade mer än vad jag trodde jag skulle göra. Kom hem med ett par nya stövlar. Har letat efter ett par lääänge nu. Petig som jag är, haha. Men nu hittade jag ett par. 
Hittade även en snygg, lång skjorta & ett par leggings på Gina. Fick med mig andra små saker också som foundation, örhängen, bh och sånt. Lite skoj när man väl hittar saker.


Let's Dance igår. Både jag och antagligen många andra blev förvånade när Elisabeth fick dansa vidare men inte Niklas. Fel fel fel person åkte ut. Trodde och hoppades att Elisabeth skulle åka. Av alla gånger hon dansat va denna gången bäst. Jätte fina va dom. Men hon klarar inte av att dansa så pass bra som det krävs nu efter såhär många veckor.
Niklas skulle fått vara kvar, han är mycket bättre och ligger mer jämt med dom andra. Men nu är de som de är. Hoppas verkligen hon åker ut nästa vecka. 

nu ska jag gå ut en sväng innan det blir mörkt
puss&kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0