familjen annorlunda

Kom nyss ut från duschen och sitter och myser framför spisen i köket. Vaaarmt och skönt. Det har varit väldigt dålig uppdatering idag. Kom hem från skolan vid 4. Maten stog näst in till på bordet när jag klev innanför dörren. Efter maten satte jag mig och kopplade av en liten stund, själv klart med datorn iknät :P Sen drog jag över till M och lekte med hennes lilla energibomb. iihh, söt liten hund de ;* Sen gick vi på en liten promenix, eller det blev 3 kilometer.

Men eftersom jag inte är helt frisk än och hostmedicinen gör mig ganska trött så drar jag faktiskt gränsen där. För mer fysiskt arbete eller vad man ska säga klarar jag inte än. Men 3km är bättre än ingenting och det va lite skönt faktiskt. Har ju inte rört allt för mycket på mig nu när jag varit sjuk, vilket jag saaaknar. Men så fort jag är fullt frisk ska jag allt komma igång igen.  

Alldeles strax börjar programet familjen annorlunda som jag ska ta och kika på. Jag är imponerad av föräldrarnas vilja och ork med så många barn. Nästan helt otroligt ju. Det är ju inte ett barn i taget, utan ganska många samtidigt. Det är nog inte allt för många mammor/pappor som skulle klara av för många ungar på en och samma gång. Så jag beundrar dom som klarar av det väldigt mycket vill jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0