090305

Hej.
Här kommer ytterligare ett sjukt inlägg. Inte bokstavligt talat men det är ju skrivet av en sjukling (; Läget är fortfarande som igår. Mår nog varken sämre eller bättre. Hade ju hoppats på en förbättring såklart, men jag blir nog fullt frisk snart, (hoppas jag). Min största förvåning var att jag sov hela natten. Vaknade inte en enda gång. Och jag som trodde jag skulle få vara vaken hela natten pg.a av att jag fick sånn hosta i går. Men inte då. Första natten på ett par dagar jag sovit skönt och inte vaknat en miljon gånger.

Nu har jag vart hemma nästan hela veckan från skolan. Hade ju studiedag i måndags, men hade vilket fall vart hemma. Men ska ta och gå imorgon. Oavsett hur jag mår. Så länge jag inte går och får feber eller nått. Men har bara 4 lektioner och slutar runt halv 2 ungefär, så det ska jag väl överleva. Men mår jag som jag mår nu känner jag på mig att jag kommer va dunder trött efter skolan.  
Även om jag bara ska till skolan så ska det för en gångs skull bli skönt att få göra sig i ordning och överhuvudtaget GÖRA NÅGOT på ett par timmar.  

Jag har så sjukt tråkigt här hemma så jag håller faktiskt på att baka en kladdkaka, eller ah den står i ungen just nu. Vet att det är onyttit och jag vill helst inte äta. Men nu får det tusan bli ett undantag, skyller på att jag måste få unna mig nåågot gott medans man är sjuk ;P Men när jag är frisk igen ska jag ta tag träningen igen, saknar det ganska mycket nu. Har suttit still alldeles för länge.

Nu måste jag kila och kolla till kladdkakan så den inte blir svart. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0