090306

Har varit i skolan idag, och efteråt har jag bara tagit det lungt. Mesta dels sovit. Var sjukt trött efter skolan. Har ju hostat heela tiden och det tar verkligen på krafterna. Sätte även i halsen i skolan och fick knappt någon luft, riktigt läskigt va det faktiskt (melanie va räddaren i nöden, tack hjärtat<3) Kan ju tacka våran lärare som skrämde skiten ur oss och tack vare det sätte jag i halsen. Haha, hade även skit kul på den lektionen för jag va dö trött och skratta åt allt.

Sitter och kollar på Let's Dance som vanligt. Så här kommer jag sitta och hosta ihjäl mig. Tar snart och äter lite hostmedicin för nu orkar jag inte med detta mer. Kommer kanske försöka somna direkt efter utröstningen, för antagligen kommer jag nog ligga och hosta hela tiden och även sova sjukt dåligt som i natt.

Hoppas alla andra får en bättre fredag än mig.
 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0