1 mars

Snart.. snart är våren här. Tänk vad tiden går fort. Det är redan första mars idag. Åh, jag längtar tills våren kommer.

Har sovit så himla dåligt inatt så det finns inte. Vid 3 inatt så var jag nästan på väg att kliva upp och hämta datorn för jag orkade verkligen inte försöka somna om mer. Har ju vaknat var 10.onde minut i flera timmar, just pg.a halsen. Jag hatar att vara sjuk. Som tur är så har jag studiedag i morgon. Då har jag ju iallafall en dag till att piggna till på utan att missa massa i skolan.

Vill inte sitta här och mögla hela dagen igen, men det blir väl så ändå de klart. Tror inte jag orkar anstränga mig allt för mycket. Får se vad som händer helt enkelt. Ska nog ta och göra mig iordning lite iallafall. Sitter ju fortfarande i morgonrocken och myser. Ganska slappt faktiskt men tänk om vi får besök, då är det inte skoj längre. Haha.

pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig ännu mer hjärtat<3

Hälsa faster och tacka för smset hon skickade, men ja kan inte svara för våra mobiler e knaaas :S :P

2009-03-01 @ 17:31:08
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0