rottweiler

Det blev en promenad upp på berget förut. Riktigt skönt faktiskt. Tog ju lite tid eftersom katterna va med. (ja, våra katter brukar vara med på promenader till skogen).
Kom nyss hem från lilla varnhem. När vi klev in hos min ena farbror blev jag riktigt förvånad. Inte var jag beredd på att en stor rottweiler skulle komma fram och hälsa. Nog för att jag älskar dom flesta djur. Men just rottweiler och vissa andra hundar gillar jag inte. Men det var ju bara att bita i det sura äpplet och gå in. Först ville jag inte att hunden skulle komma fram. Men självklart gjorde han de. Sen satt han så nära mig som han bara kunde och slutade jag klappa honom la han huvudet i knät och gosade runt och ville att jag skulle klappa honom igen. Svårt att förklara så misstolka inte. Haha. Men  man kunde ju inte annat än smälta som smör i solsken. Ne men det gick väldigt bra trotts allt.

Nu ska jag kila ut och käka lite sen får vi se vad jag hittar på. Borde verkligen plugga. Så får väl kanske ta tag i det.
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0