Söndag :(

Söööndag idag. Jag hatar söndagar. Bara tanken att det är skola i morgon får mig att hata just denna dagen :(

Tyvärr så sken inte solen idag. Men den kommer nog tillbaka någon dag.
Jag och mamma gav oss iväg en sväng till stan. Fick inte med mig lika mycket hem som jag hade hoppats på. Men lite saker som nagellack, smink och en lång ärmad tröja. Men på tisdag ska jag in till skövde igen, till commerce denna gången och se om jag hittar det mest nödvändigaste. Som jag inte hittade något av idag. Som skor & byxor och sånt. Hoppas på bättre tur då.  

Sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Men nu ska snart slå på filmen Rallybrudar. Tror faktiskt mamma och pappa ska kolla med mig. Väldigt ovanligt att vi tittar på film tillsammans så det ska bli mys. (känner jag min pappa rätt så tror jag han kollar på filmen ENDAST för att det är gamla bilar med, haha).

Nu hinner jag inte med att sitta här mer.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0