skola

Sitter här i skolan och har no-lektion. Tror faktiskt detta är första gången jag bloggar från skolan. Har aldrig haft tillfälle förut. Har håltimma efter detta och sen en kort lektion till och sen slutar jag. Väldigt skönt att sluta tidigt. Men måste plugga massa vilket fall. Har ett ganska stort prov på torsdag i hemkunskap och måste verkligen läsa på. Så idag blir det nog inte så mycket bloggande :(

Min käraste vän brevid mig gick in på min blogg och kollade precis. Och till min lilla förvåning så ser bloggen helt knäpp ut. Blir galen. Ser den bara normal ut på min dator eller?

Aja. Ska fortsätta arbeta dom sista minutrarna.
Ha en bra dag!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hrm hrm hrm :)

Inget sånt här i skolan va???? :D

Hur mår ni där hemma nu? Är ni friska än?

<3

2009-03-10 @ 13:18:34
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0