Måndag morgon

God morgon!
Idag är jag hemma från skolan och varför behöver jag väl inte berätta? Har varit vaken sen halv 7 då jag va tvungen att smsa och säga till en att jag inte kommer idag. Försökte somna om igen men det gick inte.. de va för alldeles för ljust. Så här sitter jag nu.

Kollade nyss på vädret. Denna veckan kan det nog bli riktigt skönt väder. Imorgon är det en stor sol där jag bor. Härligt. Solen är kvar även på onsdag. Och den håller allt i sig även till torsdag. Men då lite mer moln. Men temperaturen ligger väl runt 10-15 grader. Underbart ju. Fredag... molnen va borta och en stor sol va med på kartan igen och fortfarande 10-15 grader. Men till helgen kommer antagligen den kalla luften uppifrån krypa ner till oss igen. Om det blir snö vet jag inte, men det hoppas jag verkligen inte! Nu får de vara slut med allt snöande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0