god natt

Nu har jag precis krypit ner under täcket i sängen, i ordning för att sova egentligen. Men jag ska ta och titta på förra avsnittet av Sveriges värsta bilförare. Missade tyvärr det förra veckan och så kom jag på förut att ett nytt avsnitt sänds i morgon kväll och då försvinner förra veckans avsnitt från internet och då missar jag de.

Och jag hinner tyvärr inte kolla på förra avsnittet i morgon för jag är i skolan till 4 och sen åker jag vidare till mammas jobb och sen ska jag och mamma iväg på massage. Så när jag kommer hem.. det vet ingen. Så jag försökte tänka lite smart. Haha.
Kanske dags att sätta på programet snart så jag får sova någon gång.
pussis! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah men de går åt rätt håll iaf:) skönt!

Snart är det 21 april:)

2009-03-19 @ 07:41:36
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0