God kväll

Usch, dålig uppdatering. Men det kommer nog bli så framöver. Har ju som sagt väldigt mycket prov som jag missat nu när jag varit sjuk, och mer kommer det. Så ska försöka lägga ner den mesta tiden på skolan nu.  

Kom hem runt 4 idag. Slutade skolan vid 2 egentligen. Men hade utvecklingssamtal precis efter, vilket tog nästan en timma. När jag kom hem så var det bara att sätta igång med att studa igen.. men nu sitter nog faktiskt det mesta. Men tyvärr bara till ett prov. Igår fick jag reda på att jag ska göra provet i morgon. Så det blev lite kort varsel.
 
Men nu känner jag mig iallafall gaanska säker på provet. Men tyvärr kommer det fler, så det är bara att gräva ner mig själv i andra böcker och papper och studa vidare.

Får skylla mig själv, men det löser sig. Försöker ta det lungt så jag inte stressar upp mig själv i onödan och tar ett efter ett. Så snart är jag kvitt alla.


Nu ska jag mysa ner i soffan med tända ljus och kika på det okända.

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0