Friday I'm in love

Idag är det fredag. Har sagt det förut och kommer säga det igen. Gud vad dagarna går snabbt!. Man hinner ju knappt reagera innan dagarna flygit iväg. Nästan äckligt vad fort det går. 
Lite kass uppdatering det sista men jag har saker att skylla på. Igår var jag i skolan till 4 och sen åkte jag vidare på massage och var de dags att sova. Ne kanske inte riktigt, men nästan iallafall. Jag hade verkligen inte tid för datorn så mycket.

Men nu hade jag iallafall tänk skriva något. Har ju suttit här i ett par timmar och jobbat med en ganska stor uppgift vi fått i hemkunskapen. Vid namn "Bostaden", som vissa kanske känner igen? Man ska nämligen inreda och möblera sin egna lägenhet. Trodde det skulle bli jobbigt och tråkigt. Men jag ger de en chans. Det kan bli kul ju ändå, trotts det är en ganska stor grej. Jag gillar ju att inreda och hålla på så, så jag ska allt göra en fiin lägenhet :)
Man fick ju en lägenhet i skolan på ett papper, men jag har faktiskt hittat en annan på nätet som är lite mer min smak. Har även gjort om den lite, typ förstorat rum och flyttat omkring lite saker och så. Men det är ju inte förbjudet vad jag har hört så :P 


Ikväll är det Let's Dance. Ynka 3 par kvar så jag tror jag kanske gör en recension av paren. Men bara kanske! Får se hur jag gör ikväll.


Nu ska jag fortsätta titta runt på ikeas hemsida och se om jag hittar något till min lägenhet som faller mig i smaken.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0