090331

God morgon!

Blev till att stanna hemma idag också. Mår precis som igår. Så det är inte speciellt mycket bättre. Nu funderar jag mest på om det är magkatarr. Mycket möjligt :(

Idag ska jag försöka vara ute lite mer och inte bo i soffan som jag nästan gjorde igår. Så nu ska jag byta om och sedan traska ut lite.

Tänk om mitt halsband skulle trilla ner i brevlådan idag, det skulle förgylla hela min dag. Men 7-10 dagar va det ju. Och idag är det 7 så det kanske inte är så stor risk.

Aja, puss så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara å hålla tummarna.

Måste få se bild på den iaf=)

2009-03-31 @ 10:06:27
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filmen är underbar. Gillar du den inte så har du inga kännslor=) men de vet jag ju att du har ;)

Den e seg i början, men den är absolut värd att se.

Nicki&Jag <3

2009-03-31 @ 11:36:23
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0