090325

Jag hann tyvärr inte med att blogga igår. Kom hem från stan ungefär vid sex. Och sen på kvällen så stog tre tv program på schemat. Hade lite svårt att hålla ögonen öppna i slutet av det sista programet. Men efter så somnade jag som en stock. Skönt att få sova ut. 
 
Jag hade ju hoppats på att hitta massa saker på stan som jag tyvärr inte fann i söndags. Vilket jag faktiskt gjorde :) 
Bilden är riktigt kass och man ser inte så mycket men.


Två marwin linnen, svart & vit. Jc.
En korallfärgad sjal. MQ
Ett par svarta jeans leggings. Också från MQ.
Örhängen: Svarta - Gina Tricot. Silvriga - Lindex
Och även ett par vita tygskor. (inte med på bilden)






 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bedömt gillar jag vad som ses på bilden:)

Mitt hjärta, du är söt som socker<3

2009-03-25 @ 16:33:53
URL: http://emiliamoberg

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0