090305

Eftersom jag planerat att gå till skolan i morgon så har jag lite att göra innan klockan 8 då jag ska sätta mig oh titta på sveriges värsta bilförare. "Skaras stolthet" (dom kallar honom så i programet), man måste ju bara se hur det går för honom och alla andra såklart.
Men innan det måste jag duscha, lägga på ett till lager av mitt knallrosa nagellack, hämta fram en silvrig väska jag hittade i garderoben i förrgår. Packa ner massa viktiga saker i den, fixa fram morgondagens outfit. Listan kan bli längre. Måste göra iordning massa så jag slipper stå där som ett frågetecken och stressa i morgonbitti och missa hälften som ska med.
Ha en bra.. hm, vilken dag är det? Just det, torsdag. Dagarna bara går och går, minns ju inte vad det är för dag längre.  
Ha en bra torsdag kväll.
puusss♥

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0