090301

Sitter nu vid den gamla datorn för att min kära laptop är avstängt och ligger på nedervånigen för tillfället. Och så sitter jag och kollar på beck på mitt rum och kunde inte låta bli att sätta mig här nu när det är nyheter på tv.n. Insåg även att min blogg ser ju ut som andra världskriget på denna datorn. Antar att det är webbläsarens fel? Har firefox på denna datorn, varför vet jag inte. Personligen gillar jag inte firefox, men eftersom jag inte sitter här så ofta längre så det berör inte mig på det sättet. Annars hade jag bytt med en gång. Men vilket fall, blev väldigt förvånad när jag såg hur bloggen såg ut. Hemskt nästan. På min dator ser den ut som jag vill. Så hoppas den inte ser ut som kriget för er. 
Nu börjar beck igen. Så nu ska jag mysa ner i sängen igen och sedan sooova. Eller försöka iallafall. Hoppas jag får mer sömn denna natten.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0