T i s d a g

God morgon!

Idag fick jag ääntligen sova ut. Utan gräsklippare utanför fönstret, inga ringande telefoner, inga skrikande katter. Ingenting, helt tyst. Vaknar man av något av de ovanstående blir man bara grinig. Men nu är jag glad och jätte pigg, det är guld värt att få sova i lung och ro ibland. 

Snart ska jag börja göra iordning mig för dagen. Tror vi ska ut och flänga lite allihop idag. Det är faktiskt lite mysigt och de var väldigt längesen vi åkte någonstans tillsammans. Ska bara dricka upp mitt te sen är det dags att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag fick jag också sova =) Slapp vakna av nån jobbig granne! Härligt :D

2009-07-07 @ 13:47:37
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0