M å n d a g

Hallå där! =)


En ny dag, en ny vecka.
Händer tyvärr inte så mycket idag häller. Kan ju tyvärr inte komma hemifrån sålänge det regnar. Låter dumt men så är det. Kan ju inte åka cabbe när det spö regnar häller. Så är det sånt här väder veckan ut kommer jag dö av uttråkan.


Dom senaste timmarna har jag hållt på med mina naglar. Var lite less på det svarta och har nu gjort fransk manikyr istället. Det tar sin tid att få bort det gammla (speciellt svart som är en hemsk färg att få bort helt) och klippt dom lite och målat ett par lager med diverse färger och så. Så nu är dom sommarfräscha =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: TUSEN tack : )

2009-07-06 @ 19:19:17
URL: http://lindablom.se
Postat av: Anonym

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 19:47:17
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0