Andra inlägget :)

Måndag, vilket innebär skola.
Hade sjukt svårt att somna igår. Men slocknade tillslut.
Har dock ändrat om vårat schema på måndagar så ena lektionen är flyttad till slutet av dagen.
Så det innebär att vi har en håltimma på drygt 1 ½ timma, vad finns att göra så tiden går fort?
& att vi (jag) inte längre kommer hem vid 3 utan vid 4, kanske kvittar tycker många men man vill helst gå hem som man är van vid och inte ha en lektion till kan jag säga.

Dagen har för övrigt varit ganska rolig. Man kan inte börja måndags morgon med en bättre lektion än all världens mat. Alltid så himla skoj med dom i mitt kök!
Stor del av kvällen blir nog till att plugga och annat såklart. Eftersom jag inte kan förstöra min kväll med enbart pluggning.
Ne nu ska jag gå och laga mat. Hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0